wtorek, 1 września 2015

Na zakończenie lata !


 Lody gruszka - banan z orzechową gronolą oraz gorzką czekoladą  polane tahini 


Lody :
~mrożony banan 
~mrożone drobno pokrojone gruszki ( bez skórki !) 
~jogurt grecki 
~3 kosti zamrożonej wody z cytryną 
Wszystkie składniki lekko odmrozić i zblendować .

Gronola orzechowa : 
~ płatki owsiane 
~ kopiasta łyżka masła orzechowego 
~ łyżka posiekanych orzechów włoskich 
~miód 
~gorzka czekolada ( oponcjonalnie ) 
Płatki owsiane , orzechy prażymy na rozgrzanej patelni . Zdejmujemy , roztapiamy miód i masło , dodajemy płatki i orzechy .Wszystko karmelizujemy .Posypujemy gorzką czekoladą . 






Samoakceptacja polega na poznawaniu samego siebie. Aby być dla siebie wyrozumiałym, musisz rozumieć dlaczego myślisz, czujesz, działasz i zachowujesz się tak, a nie inaczej. Większość ludzi nie ma pojęcia kim są, jacy są. Wiedzą jednak bardzo dobrze jacy być powinni! I na tym się koncentrują - a to świetny przepis na niską samoocenę. Kluczem jest wgląd we własne myśli i uczucia. Podejmij wyzwanie zrozumienia własnych decyzji i zachowań, a nagrodą będzie lepsza relacja z samym sobą!

Powodzenia wszystkim uczniom ! ;) A ja się jeszczę nacieszę miesiącem wolności , aaa coo ;)

7 komentarzy:

  1. Oj no bez przesady, kalendarzowe lato jeszcze się nie kończy, a Ty roku szkolnego przecież nie zaczynasz :) Piątka za miseczkę z Ikei! Ale ta granola musiała chrupać, widzę to *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie - samoakceptacja jest bardzo cenna. I poczucie własnej wartości -to chyba nawet bardziej.
    Kurcze, stęskniłam się za granolą. Taką tradycyjną, pachnącą, z piekarnika. Uch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, zakochałam się w tej granoli *.* Jak tylko kupię orzechy to robię!
    Zazdroszczę tego miesiąca wolności, wykorzystaj go jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to, co napisałaś pod śniadaniem to chyba jedne z mądrzejszych słów jakie słyszałam, nawet terapeutka mi tak nie powie, dały do myślenia :D
    a takie lody wciągnęłam właśnie przed chwileczką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo potrzebny trening samoakceptacji... Eh, ale bardzo godnie przywitałaś rozpoczęcie roku szkolnego! :D

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poznać w końcu siebie, bo na razie nie mam pojęcia, jaka jestem i kim chcę być... A jeszczę musze się polubić...
    Lody najlepsze na takie pożegnanie :)

    OdpowiedzUsuń