środa, 2 września 2015

Niefotogeniczna i coś na obiad !

 Pieczone gruszki i jabłka pod karobowo- orzechową kruszonką polane jogurtem naturalnym z cynamonem 
Kruszonka :
Suche składniki :
~płatki owsiane 
~karob jasny 
~mąka z orzecha 
~ posiekane orzechy ( u mnie totalnz mix :włoskie ,nerkowce ,migdały ...)
~żurawina 
Mokre składniki :
~ rozpuszczony olej kokosowy z masłem orzechowym 
~ jogurt naturalny 
Łączymy suche z mokrymi składnikami , mieszamy i nakładamy na owoce .
30 min-180*C
Ehh i przyszły chłodne dni to musiałam coś zrobić na ciepło . Jeszce będę tesknić  za tym upałem;( Nadmiar jabłek i gruszek z ogrodu babci wołały o kruszonkę . Bardzo smaczna , prosta jednocześnie  szybka ale niestety NIEFOTOGENICZNA ;/
Kurcze czemu ja zawsze robie takie brzydkie kruszonki dobrze ,że smakują REWELACYJNIE niż wyglądają ;p 
Miały być tu tylko śniadania ale zrekompensuje się jakimś obiadem ... 
Jak już uruchamiam piekarnik to odrazu na całego ( taka ja oszczędna )
Pieczone kotleciki z ciecierzycy i kaszy jaglanej z tahini , bazylią oraz suszonymi pomidorami(zioła) podane z potrawką brokułowo -pomidorowo - czosnkową 




3 komentarze:

  1. owoce pod kruszonka, mniam! :)

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę jednego kotlecika!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten uczuć, mimo to Twoja wygląda jednak jak kruszonka, moja WCALE :'')

    OdpowiedzUsuń