piątek, 4 września 2015

Komu w drogę ... temu batony !


 Marchewkowo - pietruszkowe batony owsiane z makiem , bakaliami ,pestkami dyni 
podane z mrożonym jogurtem brzoskwiniowym 
Składniki :
~ 5 łyżek płatków owsianych 
~ łyżka mąki żołędziowej ( niezły ma smak !)
~ łyżka zmielonego siemia lnianego 
~łyżka masła orzechowego 
~przyprawy :cynamon,imbir , gałka muszkatołowa 
~ 1/2 startej drobno marchewki 
~ 1/2 startej drobno pietruszki 
~ 3( namoczone wcześniej )daktyle 
~ łyżeczka  maku 
~ łyżka pestek dyni 
~ bakalie :  szuszony melon , jagody goji , żurawina ,rodzynki ,imbir kandyzowany 
~ woda lub mleko  ok. 3 łyżki do konsystencji .
Wszystkie składniki oprócz pestek dyni i bakali miksujemy w blenderze do uzyskania lepkiej masy ( nie może być bardzo zmielona !) .
Mase mieszamy z pestkami dyni i bakaliami . 
 Do naczynia wyłożonego folią lub papierem do pieczenia przełożyć całą masę na batoniki, dokładnie ugnieść i wstawić na noc do lodówki.




3..2..1.. cięzki dzień czas start , egzamin , 18  oraz wyjazd do Krakowa i to wszystko w ciągu 24h , dam radę ? Muszę !
Dam z sb całą energie jaką mam , OBIECUJĘ ! ;*
Trzymajcie kciuki !;)
I choćby miało być cholernie ciężko nie poddawaj się, nie zwalniaj! To właśnie dzięki ciężkim chwilom, zwątpieniom i wątpliwościom stajemy się silniejsi!☺
Czasami musi być cholernie ciężko aby pożniej mogło być bardzo dobrze !
A wtedy szczęście smakuję jeszcze lepiej ;p
Miłego dnia !;) do zobaczenia  ;*
ej pamiętajcie mnie odebrać ze stacji ;p mam nadzieję ,że wybaczycie mi mój wygląd , haha ;) 

5 komentarzy:

  1. Mąka żołędziowa, co za wytwór :D a tak - batony zawsze dobre przez podróżą :P ej, uwierz, ja po szkole wyglądam gorzej niż Ty po 18 :D nie zapomnimy o Tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super przepis :* i trzymam kciuki :))

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie zapowiadam się jako najpiękniejsza wersja siebie, więc nie przejmuj się i po prostu bądź z nami! :* powodzenia ze wszystko dziś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, ze Ty o bagażu nie zapomniałaś odebrać z szatni :D Z całą resztą doskonale dałaś sobie radę :*:*:*

    OdpowiedzUsuń