poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Powrót smaków !


Waniliowa nocna owsianka wymieszana z kokosowym puddingiem chia oraz masłem orzechowym M&S,borówkami i malinami  w środku .



 Gdy dostałam od koleżanki jeszcze świeże maliny i borówki ,nie mogłam się powstrzymać .Połowe zamroziłam  , reszte zostawiłam . Ja nadal tkwie w letnim klimacie , u mnie teraz jakieś upały wróciły , 30 *C za oknem . Mi się nie śpieszy do jesieni ,lubie lato ;) A moja dynia czeka , czeka w kuchni .Musi mi wybaczyć .Uległam pokusom lata .

Co to będzie dziś ? Czy dam radę ? 
Boję się ... 


5 komentarzy:

  1. Genialne połączenie! Owsianka z puddingiem chia to coś, czego jeszcze nie próbowałam, a brzmi mega ciekawie :D Do tego takie smaki lata - cudo <3
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda apetycznie, super połączenie smaków : )

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku podziel się tymi darami lata, bo u mnie ich jak na lekarstwo niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze połączenia w jednym śniadaniu, MEGA!
    Ja również się boję, ale, hej, przecież nie wiemy na pewno jak będzie, a nie warto się martwić na zapas! Tak staram się pocieszać...

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja właśnie ulegam dyniowym pokusom, choć do jesieni bynajmniej mi się nie spieszy :P Czyżby w tle pamiątkowe masło orzechowe? Chcesz przywołać u nas wspomnienia :D Ej, to śniadanie musiało być bardzo orzeźwiająco-chłodzące - w sam raz na takie upały :P

    OdpowiedzUsuń