sobota, 29 sierpnia 2015

Kokosowe lody jagodowe !



Kokosowe lody jagoda-banan podane z kokosowo -orzechową gronolą z patelni .
Lody :
~mrożony banan 
~mrożone jagody 
~1/3 szklanki mleczka kokosowego 
~łyżka mąki kokosowej 
Wszystko blendujemy na gładką masę !
Gronola:
~5 łyżek płatków owsianych ( 2 łyż. z nich zmielić drobno )
~łyżka masła orzechowego 
~2-3 łyżki mleczka kokosowego 
~żurawina 
~posiekane migdały 
Płatki ,żurawinę ,migdały prażę na rozgrzanej patelni . Dodaję masło i mleczko .


I umnie bywają dni lepsze i gorszę .Jestem zwyczajna  dziewczyną (ale czy już kobietą ?) próbuję tylko znaleźć sens życia ,którę wydaje się często bezsensowne ...

Kiedyś wydawało mi się ,że dorosłość pozwoli mi na poczucie pewnośći ,że stane twardo na ziemi obiema nogami .Okazało się ,że ziemia nieprzerwanie porusza się i ucieka spod stóp , a ja mogę jedynie nauczyć się nie przewracać przy pierwszym lepszym uderzeniu.Wszystko jest tak niepewne.Nie myśle jedynie o tym ,że życie jest kruche (BOŻE jest ono niezmiernie kruche!)
Codziennie budzę się , przeżywam dzień (przeżywam życie !) 
Które jest nieobliczalne , w którym się wszystko może zdarzyć , i tylko jedno uderzenie w nie dzieli mnie od szczęścia lub rozpaczy .

Dziś pełnia ,księżyc jest przepiękny 

3 komentarze:

  1. kokosowe smaki, najlepsze <3
    jak sobie pomyślę, jak szybko mija ten czas i ucieka mi życie to mam ochotę wcisnąć jakiś magiczny przycisk 'stop' bo nim się obejrzę, będę miała już większa jego połowę za sobą- i tu też pełno obaw, gdzie będe, kim będę i czy w ogólę będe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy dzień niesie ze sobą nowe nadzieje i plany, i od ciebie zależy, jak go wykorzystasz :)
    Super, kokos wszędzie <3

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... Uwielbiam kokos! :) Świetne lody! :D

    OdpowiedzUsuń