piątek, 28 sierpnia 2015

Lody z kalafiora !

Lody z kalafiora posypane orzechami włoskimi w miodzie 
Składniki :
~ 4 bardzo dojrzałe mrożone banany 
~sporawa  garść mrożonego  kalafiora 
~ 1 łyżka kakao 
~cynamon 
~kopiasta łyżka masła orzechowego 
~*odrobina mleka (do uzyskania gęstej konsystencji )
Banany i kalafior zostawiłam na ok 15 min aby się lekko odmroziły .Po czym wrzuciłam do blendera dodałam reszte składników i wszystko ze sb zmiksowałam . 
Dodawałam stopniowo mleko aby uzyskać odpowiednią mase .

Oszalałam na ich punkcie ! ♥♥♥ 



PRZESZŁOŚĆ BYŁA I MINĘŁA!☺
Obecnie liczy się tylko to, co chcesz myśleć, mówić i w co chcesz wierzyć właśnie TERAZ!
Te myśli i słowa tworzą Twoją teraźniejszość i przyszłość.
Jedyną rzeczą, z którą mamy zawsze do czynienia jest myśl, ta jednak może być zmieniona!☺
Nie ma znaczenia, na czym polega Twój problem.
Twoje doświadczenia są zewnętrznym skutkiem wewnętrznych myśli. Nawet nienawiść do siebie polega tylko na nienawidzeniu swoich myśli O SOBIE. Nie ma znaczenia, jak długo żyłeś według negatywnego wzorca. Masz moc zmienić to w chwili obecnej!

ZRÓB TO TERAZ, wstań, idź do przodu... i bądź z siebie dumny!☺




8 komentarzy:

  1. Mam taki kubek! A dzisiaj kalafiorowe lody też za mną chodziły, ale dynia wygrała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre słowa :) To co było faktycznie musi pozostać gdzieś z tyłu, żeby nie stopowało - tak naprawdę ważna jest teraźniejszość i przszyłość :) Przeszłość tylko w postaci dobrych wspomnień i mądrości wynikającej z potyczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. na punkcie lodów bananowych oszalałam, ale kalafiora jeszcze nie dodawałam ! Czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze powiedziane, trzeba isc dalej mimo wszystko :) a lody pycha!
    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz tak niesamowicie pozytywnie, ze uśmiech sam się ciśnie na twarz :D więcej takich postów, blogów, więcej takich osób, a coś takiego jak przygnębienie nie miało by prawa bytu na świecie :)
    Spróbuj koniecznie kakaową/ karobową/ kawową wersję lodów z kalafiora- świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich lodów jeszcze nie jadłam! Przepis leci na listę "do zrobienia" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalafior na słodko i "zimno" smakuje świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej o lodach z kalafiora jeszcze nie słyszałam! Brzmi fantastycznie, muszę ogarnąć coś takiego :3

    OdpowiedzUsuń