czwartek, 27 sierpnia 2015

Budyń jaglany z brzoskwinią !


 Budyń jaglany brzoskwiniowo -bananowy podany z brzoskwinią i wiórkami kokosa .
Składniki :
~ 5 łyzek kaszy jaglanej 
~ mały  jogurt grecki 
~4 namoczone w nocy daktyle 
~kopiasta łyżka masła orzechowego 
~ 1/2 banana (w kosteczke )
~ 2 brzoskwinie (w kosteczke)
~ łyżka zmielonego siemia lnienego 
Kasze gotujemy 10-15 min. z daktylami do momentu gdy  pochłonie całą wodę .Zostawiam do ostygnięcia.
Do kaszy dodaje wszystkie składniki i blendujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
 4h snu to dla mnie za mało ..., coś na szybko po nie przespanej nocy , dziś  wbiegłam do kuchni jak 'głodny wilk '...
Mam nadzieję ,że sie wyspaliśćie .
UDANEGO DNIA ! KORZYSTAJMY Z POGODY !;)

4 komentarze:

  1. Klaudia - "głodny wilk", chciałabym to zobaczyć ;) Dla mnie 4 to też zbyt mało, ale niestety szkolna rutyna robi swoje. 6h - jestem w siódmym niebie. Za to po ok. 8 godzinach cały dzień chodzę nieco "odklejona i rozwleczona". U Ciebie też kultowe łyżeczki z Ikei? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz było co oglądać ;p
    dla mnie tak 6-8h jest ok ;)
    Tak , dużo rzeczy z Ikei znajdziesz w mojej kuchni ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam budynie jaglane, kremy, wszystko co z jaglanej! A zwłaszcza w takiej wersji! No i piąteczka za wilczy apetyt rano, chociaż u mnie cały dzień dzisiaj taki 'głodny' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, 4h :O Ja bym padła! Ale pewnie dziś lepiej się wyśpisz! Mięłgo dniua, po takim śniadaniu nawet cieżka noc nie straszna :*

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń