środa, 26 sierpnia 2015

Kokosowa miłość do fasoli !

 Ciacho kokosowo -fasolowe "ala rafaello" oraz  jogurt naturalny z prażonymi migdałami 

 Składniki :
~pół puszki fasoli czerwonej 
~bardzo dojrzały banan
~łyżka mąki kokosowej 
~3 łyżki maki owsianej 
~łyżeczka  cukru z prawdziwej wanilii
~wiórki kokosa 
~białko 
~150 ml mleczka kokosowego 
Wszystkie składniki (oprócz białka i mleczka ) miksuje w blenderze. Dodaje ubite białko , dolewam mleczko , blenduje na mase ( ja nie lubie zbyt gładkiej w tym cieście ) .
Przekładam do silikonowej foremki ,posypuje prażonymi wiórkami kokosa .
Pieczemy  30 min w 180*C.

Jej jakie to było dobre ! 


Wstałam , uciekłam biegać , ja i moje mysli , wiatr , słońce ,cisza ...a ja myślałam ...


Nie ma znaczenia, ile razy ponosisz porażki, one muszą nastąpić! Znaczenie ma jednak Twoja odpowiedź na te przeciwności losu. W parze z "lękiem" idzie jego większy brat "możliwość". Wyrusz w podróż nawet odczuwając lęk! Możesz oczywiście dalej siedzieć wyobrażając sobie, jak fajnie byłoby gdyby.. i czekać na okazję lub szansę, która może pojawi się w przyszłości. Tylko po co?! Nie skupiaj się na strachu, ale na zyskach z jego pokonania!


2 komentarze:

  1. Na bogato! Wygląda smakowicie!
    I tak, czekanie na cud nie ma sensu, cuda się nie zdarzają bez ciężkiej pracy :)

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rano idę biegać i też sobie tak pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń