wtorek, 25 sierpnia 2015

Orzechowa słodycz w owsiance !

Owsianka na mleku ze startą marchewką i jabłkiem gotowana z makiem ,żurawiną , daktylami ,cynamonem ,podana z duszonymi jabłkami ,miodem rzepakowym ,orzechami włoskimi  i najlepszym masłem orzechowym M&S

Każdy z nas ma prawo do swojego własnego nieba. Dopóki nie krzywdzisz siebie ani innych dookoła ciesz się tym!Bo nikt nie ma prawa odbierać Ci czegoś, co nieustannie daje Ci powietrze. Zacznij życ w zgodzie ze sobą! 


Dziękuje WAM raz jeszcze ,że mogłam was poznać !♥

5 komentarzy:

  1. O jak jesiennie, tak jak za oknem :> I widzę pamiątkowe masło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale złota owsianka! Na wypasie! Kradnę :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te masełko w końcu pojawiło się tutaj! Czekałam na ten moment!
    Ja dzisiaj też swoje otworzyłam i przepadłam <3

    OdpowiedzUsuń