poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Warto próbować ! Dziękuję WAM ! ♥



Owsianka kokosowo-kakaowa z bananem ,brzoskwinią ,migdałami 


Dziękuję Pam ,że dzięki niej jestem tu ,żyję i założyłam bloga .♥
Dziękuję Agnieszce ,że dzięki niej mogłam poznać WAS WSZYSTKICH ! ♥


Jesteście cudowni !Mimo tego ,że nie znaliście mnie wcześniej to i tak miło mnie do siebie przygarneliście.
Mam nadzieje że bedą okazję do poznania sie lepiej .
Warto ryzykować , to była moja jedna z najlepszych decyzji w życiu .

Wszystko jest w nas samych - i to czy myślimy pozytywnie czy negatywnie, zależy TYLKO od nas samych. Jeżeli masz problem, nie zamartwiaj się do bólu, szkoda czasu i Twojej energii na to!☺ Lepiej skup się na poszukaniu rozwiązania, bo ono jest, tylko jeszcze go nie widzisz!☺
Ale przede wszystkim NIE STÓJ W MIEJSCU, ZRÓB COŚ!☺
Codzienne sytuacje chętnie Ci pomogą i popchną do przodu, stworzą okazje, i "przypadki", jeżeli TY SAM zrobisz pierwszy krok i będziesz wiedzieć dokąd zmierzasz!
Życie jest piękne i szkoda każdej zmarnowanej chwili, bo przyszliśmy tu na ziemię, aby być szczęśliwymi isotami. Wykorzystajmy wiec ten dany nam czas!
Jak sam będziesz uśmiechnięty, takich samych ludzi będziesz przyciągać do siebie i odwrotnie. Otaczaj się pięknem... POKOCHAJ SIEBIE I ŻYCIE, UŚMIECHNIJ SIĘ I IDŹ TAM, GDZIE ŚWIECI SŁOŃCE, A ŚWIAT ODPOWIE CI TYM SAMYM☺☀ 

8 komentarzy:

  1. Ja też się cieszę, że Cie jednak namówiłam bo było cudownie i miałam okazję poznać tak przesympatyczną i śliczną dziewczynę jak Ty!
    Słowa piękne pod spodem i podpisuję się rękoma i nieco zmasakrowanymi stopami! :D
    A gdzie masełko orzechowe :>?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to napisałaś, Twoje słowa idealnie oddają... życie, podpisuję się pod tym całą sobą. Po raz milionowy używam tego słowa 'super', że się odważyłaś postawić ten krok (a nawet jak statystyki Martyny mówiły ponad 10 tys kroków :D), dołączyć i być z nami :) Kurdę, stanowimy bodajże 19-osobową kupę świetnych ludzi xD
    Ja osobiście nie wiem czy zasłużyłam sobie na takie podziękowanie, gdyby moja uroda miała w swojej naturze czerwienienie się, to na pewno byłabym już jak papryczka, ale jeżeli w jakikolwiek sposób nawet nieświadomie mogłam pomóc to jest dla mnie naprawdę przeprzeogromne szczęście i też dziękuję bardzo :* Do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie nie umiałam na zdjęciach rozgryźć kim jest ta czarnowłosa dziewczyna a okazało się, że to Ty! :) cieszę się, że świetnie spędziliście razem czas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe twarzyczki zawsze mile widziane ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko zazdrościć tego spotkania, i Twojego śniadania :P
    Najlepsze zestawienie smaków, uwielbiam!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. stanie w miejscu to cofanie się :)
    Cudne śniadanie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serduszka dziękuję Ci, że przyjechałaś :* Następnym razem jeszcze lepiej spędzimy ten czas ;)
    Jesteś naprawdę wspaniała i mądra osobą, to co tu napisałaś jest dla mnie jak recepta na wszelkie zmartwienia :*

    OdpowiedzUsuń