niedziela, 13 września 2015

Ciacho dyniowo - jabłkowe (wege)



 Cynamonowe ciacho dyniowo- jabłkowe (wege) z masłem orzechowym , duszonymi jabłkami , jogurtem naturalnym


 Składniki :
~ 3 łyżki mąki owsianej 
~łyżka mąki orzechowej 
~posiekane orzechy 
~żurawina 
~ łyżka mielonego lnu 
~3 łyżki puree z dyni 
~ 3 łyżki musu jabłkowego + łyżka siemia lnianego (ziarna)
~cynamon 
~ sok z cytryny 
 
Mus jabłkowy mieszamy z siemiem lnianym .Odstawiamy na ok 15 min.(polecam na całą noc)
Mąkę przesiewamy dodajemy orzechy,żurawinę ,len ,cynamon.
Mieszamy dokładnie  z puree ,sokiem z cytryny i musem jabłkowym .
Jak masa jest za gęsta można dodać odrobinę wody (ja nie dodawałam).
Pieczemy 30 min/180*C .
Podajemy z dodatkami .
  .

 


6 komentarzy:

  1. Szarlotka to już taki powiew jesieni... ale kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przedostatnim zdjęciu ten jogurt wygląda jak płynne srebro! Obok złotego jabłka. Na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu piękniej ja zdjęcia większe <3
    ciasto wegańskie a obok jogurt- hahah ja tak mam zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynia i jabłko, jak jesiennie! Pam ma rację, złote jabłko i płynne złoto w postaci masła orzechowego, w kąpieli ze srebrnego jogurtu :D Wyobrażam sobie jak smakowało to ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam o tym wspaniałym połączeniu jakim jest jablko z dynią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iii... Już wiem co jako pierwsze zrobię z puree z dyni :3 Boskie!

    OdpowiedzUsuń