czwartek, 1 października 2015

Nowy etap !




Cukiniowo -karobowa  owsianka gotowana na mleku z jeżynami ,masłem orzechowym i nerkowcami 

                                      




Miało być brownie ale mój piekarnik odmówił mi posłuszeństwa wieczorem i przestał działać ;/
(mam nadzieje ,że szybko naprawią usterkę! )
To już dziś ?
Dziś kończę swoje najdłuższe wakacje w życiu , zamykam jeden etap , zaczynam nowy !
Nowe miejsce , nowi ludzie , nowe otoczenie , wszystko nowe i inne.
I ja też już nie jestem taka sama co kiedyś ...
Dorastam !
To brzmi bardzo odpowiedzialnie ...
Boję się , strach jest i to uczucie które teraz mi towarzyszy nie do opisania
Jednak to prawda , że bojmy się zmian ,czegoś nowego , łamania schematów
Nie powinniśmy , może to daje nam poznać lepiej życie i samego siebie !
Nie chce  oczekiwać na starcie od tej decyzji  za dużo , bo mogę się za szybko rozczarować i zrazić .
Nie mówię tu , że będzie źle będzie inaczej i tyle .
Zobaczymy jak to wszystko się ułoży , życie samo pisze nam scenariusz ;p
A ja uciekam z prądem mojej rzeki !
Przepraszam za  tą chaotyczną wypowiedź !

Trzymajcie kciuki !




4 komentarze:

  1. Oj trzymam trzymam kciuki, żebyś na studiach bez problemu się odnalazła, a kierunek okazał się taki, jakiego oczekiwałaś. Nie bój się zmian - chyba z autopsji wiesz, że nie wszystko, co nowe jest gorsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby było okey :D Musi być! Powodzenia i bez nerwów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to kwestia mojej dziwności czy czego, ale do mnie takie chaotyczne wypowiedzi trafiają o wiele lepiej. Wyrażają o wiele więcej emocji, sensu, treści.
    Wiesz, chciałabym Ci coś mądrego tu teraz powiedzieć, zarzucić jakąś cudowną złotą myślą na nowy rok, ale z perspektywy swoich studenckich 2 lat powiem Ci po prostu, ze będzie dobrze i sama się o tym przekonasz :D Po prostu będzie inaczej, lepiej, dobrze :D
    Powodzenia Piękna moja :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślę, że życie pisze najlepsze scenariusze, jakiekolwiek by nie były :) powodzenia na studiach! :*

    OdpowiedzUsuń