piątek, 2 października 2015

Snickersy !



NAJLEPSZE SNICKERSY OD MISTRZYNI BATONÓW ! ------> (inspiracja♥)

Tak zwlekałam z ich robieniem , aż wkóńcu się doczekałam !
Nie ,aż tak fotogeniczne i za pewnie nie ,aż tak dobre jak orginały , ale dla mnie były obłędne ☺
Piekarnik naprawiony to działamy dalej !
Mniej czasu , to śniadania też będą mniej ambitne ;/
Ale mam nadzieje ,że na wszystko znajdę czas wystarczy dobra organizacja !
A dziś w planach ostatnia wakacyjna impreza !

Za wszystkich studentów trzymam kciuki , i powodzenia !
Biegiem za marzeniami ;)
Miłego dnia !


7 komentarzy:

  1. To życzę, żebyś zaszalała na tej ostatbiej imprezie, bo czeka dużo pracy na studiach:) czemu kolejna osoba mnie kusi tymi snickersami! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypasionej imprezy! Ja baluję jutro na zakończenie wakacji :D
    O, i ja się do tych batonów przymierzam od dawna x[

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej imprezki :D
    Batoniki pierwsza klasa, zdecydowanie muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że były lepsze niż oryginale! ;)
    Baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają nieziemsko, bardzo smacznie i zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo smakowicie! :)


    running-to-happiness.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń