wtorek, 15 września 2015

Warstwowo!


Warstwowe ciacho z lodówki przekładane dżemem malinowym i  borówkami , posypane prażonymi wiórkami kokosa + kawa z mlekiem 

1 warstwa :
~ 3 kopiaste łyżki płatków owsianych 
~ kopiasta łyżka mąki kokosowej 
~łyżeczka oleju kokosowego 
~łyżka siemia lnianego (ziarna)
~1/2 banana
~ 2 namoczone wcześniej daktyle
~łyżka mleka 
2 warstwa:
~ twarożek grani 
~prażone wiórki kokosa (łyżka)
~1/2 banana
~łyżka mleka 

 Warstwy miksujemy  dokładnie blenderem . 
Przekładamy dowolnymi dodatkami ( u mnie dżem malinowy z cynamonem i kardamonem + borówki )
Do naczynia  wyłożonego  papierem do pieczenia nakładamy nasze warstwy i dodatki .
Wstawiam na 1h do zamrażarki a potem na całą noc do lodówki .
Smacznego !




NAJLEPSZE CIACHO NA ZIMNO !♥

5 komentarzy:

  1. Robiłam kiedyś podobne, też kokosowo-borówkowe i też byłam oszołomiona jego smakiem, także zazdroszczę Ci dziś śniadania :) musiało smakować jak Rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle borówek, no i kokos- to po prostu nie może nie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja nie wątpię, ze najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. borowki, kokos, same pyszne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam podobne cudo i dałabym się za nie pokroić - trudno mi sobie wyobrazić w tym momencie coś pyszniejszego :) Kradnę!

    OdpowiedzUsuń