poniedziałek, 19 października 2015

Lody na jesień?+obiad

 
Lody śliwka- banan- karob z gronolą orzechową 




Krem pieczarkowy z naturalnym ryżem 


Właśnie minął mi ostatni wolny weekend , następne mam już zaplanowane do końca listopada,ehh;/
Ale sama podjęłam się  tego wyzwania , już nie mogę się doczekać jestem bardzo podekscytowana ale wiem ,że będzie to bardzo męczący okres dla mojego organizmu ;/DAM RADĘ !
A w weekend wpadły zakupy z mamą , sprzątanie , gotowanie i trochę odpoczynku .
Chwilę wolnego mam z rana i tak mnie naszła ochota na lody pomimo , że pogoda nie zachwyca ( u mnie pada już od kilku dni ;/) nie mogłam sb odmówić .
Mało mnie tu trochę , przepraszam ! zwalam całą winę na brak czasu...
Pakuję torbę , i  jadę na zajęcia .
A za równy miesiąc kończę 19  ! jeeejjjj
Udanego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz