czwartek, 10 września 2015

Na rozgrzanie !

Owsianka na mleku kokosowym  z malinami , dynią , cynamonem ,kardamonem,goździkami  podana z mrożonym bananem ,masłem orzechowym ,prażonymi wiórkami kokosa i posiekanymi migdałami.



Przestań bać się popełniania błędów! Zrobienie czegoś i przeżycie 10 kolejnych porażek jest bardziej produktywne niż bezczynność. Za każdym sukcesem ciągnie się sznur porażek, a każda porażka zbliża nas do sukcesu. Ostatecznie będziesz bardziej żałował rzeczy, których nie zrobiłeś, niż tych, które nie wyszły!

Czyt to już ?Czy to tak ma wyglądać?Czy ja już się zdecydowałam ? 

Ehh poza tym jesienne przeziębienie mnie dopadło ....;/

Dużo zdrówka ! ;)

6 komentarzy:

  1. Ile korzennych przypraw, faktycznie rozgrzewająco :) chociaż u mnie dziś słonecznie. Życzę Ci wyzdrowienia z przeziębienia, ale po tej owsiance to chyba gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka, zdrówka, zdrówka duużo! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowka! :* a miseczka faktycznie rozgrzewajaca i pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę cudowny dżemik i masełko orzechowe z naszych podróży <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że w sumie porażki też bolą, a sukces na burym końcu, ale... chyba warto.
    Ta miseczka to prawdopodobnie najlepsze lekarstwo na Twoje przeziębienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń