środa, 18 listopada 2015

chaos !

 Płatki jaglane na mleku z borówkami , malinami , jeżynami , podane z twarogiem ,miodem ,migdałami oraz mrożonymi jeżynami.


Natłok zajęć , obowiązków , nawet nie mam czasu się zatrzymać i pomyśleć ... , ale nie narzekam lubię to , wtedy czuję ,że coś idzie do przodu ..coś się dzieję ..coś robię z życiem ..
Jest dobrze ! Wszystko ze sobą pogodziłam ,  na wszystko znalazłam czas ,mimo,że nie jest łatwo da się to ogarnąć , WYSTARCZY DOBRA ORGANIZACJA ! I nie patrzcie na innych  na tych którzy w cb wątpili, (to mnie bardzo dobiło , )na ich słowa :(" nie dasz rady ") a jednak  POKAZAŁAM IM ! Róbcie to co chcecie robić , mówcie o tym o czym myślicie , marzcie o tym czego byście chcieli i nie bójcie się przyszłości , będzie inna , ale czy zła ? nie koniecznie ! Świat jest piękny może ludzie okropni . Nie przejmować się nimi , otaczać się tylko pozytywnymi ludźmi !zacisnąć zęby i cały czas do przodu ! Zawsze znajdzie się wsparcie u kogoś , dla których jesteś ważna , oni zawsze byli i będą .

Zbyt chaotycznie , za duży napływ myśli , przepraszam ....


1 komentarz:

  1. Faktycznie miałaś natłok myśli, dobrze, że wyłącznie pozytywnych! Cieszę się, że tak dobrze u Ciebie... i zazdroszczę jeżyn! :)

    OdpowiedzUsuń