sobota, 31 października 2015

Brak czasu !

 

Ciasteczka owsiane (3 składnikowe) z kiwi i jogurtem kokosowym  

 
 Składniki:
~ 5-6 łyżek płatków owsianych
~ kopiasta łyżka masła orzechowego
~rozgnieciony bardzo dojrzały  banan
*dodatki:kiwi,wiórki kokosa, suszona żurawina ,jogurt kokosowy  
Płatki zalewamy wodą i odstawiamy do napęcznienia .
Mieszamy z resztą składników i posiekaną żurawiną
Pieczemy w 220*C 15-20 min .
 
Co u mnie ?
Ehh co raz  mniej czasu na skomplikowane śniadania , (owsianka rządzi !!!) ale gdy już je  robię to nie ma odpowiednich warunków do zdjęć rano ;/
Zakochałam się w ciasteczkach , są szybkie ,proste robię je na różne sposoby (na snapie były czekoladowe ;) ) i mogę  zabierać je na uczelnie  ;)
Nie lubię chorować( takie skutki imprezowania )  , ale gdy już mnie złapie  to jest to najczęściej angina , i trwa dość długo;///
Antybiotyków nie biorę od razu wiec , na razie leczę  się domowymi sposobami .( Babcia poleca - herbatę z wódką !)  Także cały weekend w dom i modlę się o szybki powrót sił .Listopad na uczelni nie zapowiada się dla mnie korzystny . Zapierdziel ostro !
 Ale miałam niespodziankę , mój organizm dał swój znak i coś się pojawiło , zobaczymy na jak długo ;p
I TO NATURALNIE , wszystko tkwi w głowie ...
 Kto obchodzi Haloween ?

3 komentarze:

  1. Łatwe i szybkie ciacha, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, czyżby poprawiło się to o czym myślę? :) Ja też trochę chora jestem, kuruj się i daj się leczyć babci, a będziesz miała zdrowie i dobry humor :D Uwielbiam ciastka i wszelkie batony owsiane, za każdym razem wychodzą inne :)

    OdpowiedzUsuń