niedziela, 11 października 2015

Bez pośpiechu !


Grilowane kanpaki z chleba orkiszowego z serem pleśniowym ,grilowaną  gruszką , miodem rzepakowy, żurawiną , orzechami włoskimi oraz  serkiem naturalnym 





Dużo się dzieję , mało czasu , nowe znajomości , nowe plany , wiele zmian .
Podejmuje wiele ważnych decyzji , powoli małymi kroczkami idę do przodu .
Nie wybiegam w przyszłość , myślę o tym co jest tu i teraz .

Coś mnie przeziębienie wzięło po wczorajszej sesji , letnia stylizacja a było tak zimnooo ;/
Chyba mnie to nie kręci , nie nadaję się ...Ale fajna przygoda ;)
A dziś idę spełnić swoje jedno z kilku marzeń , zobaczymy czy mi się spodoba , boję się bardzo ...
Później odpoczynek i zbierać  siły na nowy tydzień na uczelni , ehh
Trzymać kciuki!
Zdrówka Wszystkim , ubierać się ciepło mi tu bo już zimno jest  ;p

2 komentarze:

  1. Ser pleśniowy i gruszka <3 Idealny duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ser pleśniowy i jabłko też polecam, oczywiście obowiązkowo z orzechami włoskimi - trafiłaś w moje ulubione smaki :) Za to jeden z owoców tej sesji, który rzucił mi się w oczy powala na kolana. Zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń