poniedziałek, 7 września 2015

Dwa kroki do przodu ...KRAKÓW !



Krótka fotorelacja ! 
Co jadłam w Krk ?   nie to tylko zdjęcia .


Patisony faszerowane ryżem , warzywami na mleczku kokosowym .
Pita z warzywami ,falafelami i sosem sezamowo-kokosowym.
Lody migdałowe i orzech laskowy .
Szpinakowe ciasto wegańskie z malinami.


Pieczone warzywa - dynia -marchew-kalafior-batat.
Migdałowe tofu .
Prażona ciecierzyca.
Sosy :jogurtowo-czosnkowo-koperkowy oraz orzechowy.
Dyniowe archaidowe ricotta hotcakes z przepisu Pam ♥

KRAKOWIACZKI KOCHANE ♥♥♥
Ania , Aga ,Aga ,Pam ,Werka , Sylwia 

Zmieniamy się z dnia na dzień, każdego dnia jesteśmy troszkę inni niż poprzedniego. Kształtuje nas to, co przeżywamy, co odkrywamy.. to, czego doświadczamy. Zmieniamy się na skutek przeżytych uczuć, na skutek przemyśleń, refleksji, a w końcu ludzi, którzy pojawiają się na naszej ścieżce. To oni wzbogacają i uplastyczniają dany światopogląd, tworząc historię naszego życia. Są jak biblioteka przeczytanych książek. Niektórych odrzucamy po paru kartkach... do innych co jakiś czas wracamy, czytając poszczególne fragmenty, niewielu czytamy od deski do deski. Są takie książki, o których chcemy zapomnieć... i takie, które pozostaną ważne dla nas na zawsze.
Zmienia nas w końcu samo życie, jak i sytuacje, które się w nim pojawiają. Wydarzenia - te radosne, nadające sens ludzkiej egzystencji, oraz te trudne i bolesne, które hartują, pomagają się rozwijać, w efekcie dając pewniejsze i trwalsze szczęście. Ważne jednak, by pomimo tych wszystkich zmian w jakiejś części pozostać sobą... sobą na tyle, by wiedzieć, co jest ważne, a co nie, co jest dobre, a co złe, i tego zawsze starać się trzymać!☺


OJJ BYŁO WARTO ! DZIĘKUJĘ WAM ♥♥♥ JESTEŚCIE WIELKIE !
Dziękuje , że przy WAS mogę być  100% sobą ☺

3 komentarze:

  1. Ależ żałuję, że nie mogłam być z Wami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak żałuję, że miałyśmy tak mało czasu dla siebie. Zresztą nie wiem ile byłoby wystarczająco. Powiedziałaś mi, ze moje wpisy dały Ci motywację, a ja czytając każde Twoje wpisy mam wrażenie, że to właśnie Ty idealnie ubierasz w piękne słowa moje myśli i uczucia. Jesteś wspaniała :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie tak sobie płynie i płynie, a my odbijając się od ścian i napotykając różne trudności spotykamy też dobre chwile i je własnie warto nauczyć się dostrzegać, warto nauczyć się współistnieć z ludźmi, bo mogą nam dać wiele szczęścia :) Mam nadzieję, że będziemy mieć jeszcze wiele okazji, żeby się móc dzielić tymi radosnymi uczuciami własnie! :*

    OdpowiedzUsuń